محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

پسر در انتظار پدر

1391/3/14 13:03
نویسنده : مامانی
306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم ، عمرم

عزیز دلم ، شما بیصبرانه در انتظار دیدن بابایی هستی . الان بابا توی فرودگاه بغداده ، به

وقت ما ساعت 1.5 پروازشه ولی خب به خاطر امروز که رحلت امام خمینیه و پروازها شلوغ پلوغ

مطمئنا تاخیر داره که ان شاالله نداشته باشه.

دیروز با هم رفتیم برای بابایی هدیه خریدیم . من هم از جانب بابا برات سوغاتی خریدم البته یواشکی

و قراره شب بزارم توی راه پله که بابا میاد دستش پر باشه . آخه دیگه توی کربلا چیز خوب پیدا نمیشه

برات بگیره انواع و اقسام ماشین دیوونه و سایزهای مختلف هلی کوپتر(بزرگترین سایزی که توی بازار

هست رو پارسال برات خرید) همه رو خریده و دیگه چیز مفیدی پیدا نمیکنه واسه همین هم مسئولیتش

افتاد گردن من . اگر بدونی چه جوری با عجله مینویسم آخه کلی کار دارم گلم .

امروز هم رفتیم چندتا شاخه گل براش خریدیم .

راستی پنج شنبه هفته قبل آجان طفلی زمین میخوره و دستش میشکنه و کارش به جراحی

کشیده میشه و من تا دیشب از این موضوع بیخبر بودم . ان شاالله فردا همرا بابایی میریم پیشش.

دوستت دارم عشقم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسترن(یک عاشقانه آرام)
14 خرداد 91 22:36
خسته نباشی خانمی