محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

تو خوبی ولی یه کم بدقلقی میکنی

1391/4/21 12:03
نویسنده : مامانی
419 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

فرصت نمیکنم بیام برات بنویسم.

خیلی دلم میخواست عکس های روز نیمه شعبان رو بزارم ولی هنوز نریختم توی لب تاب.

والله این چند وقت فقط در راهم . خسته شدم اینقدر رانندگی کردم.

بابایی همیشه قبل رفتن باک ماشین رو برام پر میکنه چون من از رفتن به پمپ بنزین خوشم

نمیاد ولی توی این 24 روز که بابا رفته یه باک خالی کردم هیچ یه بار 20 و دیروز هم 50 تا بنزین

زدم .................

الان در تیر ماه 1391 قیمت ب-ن-ز-ی-ن آ ز ا د 700 تومان .

این رو نوشتم که در آینده با زمان خودت مقایسه کنی ، شاید برات جالب باشه . دیگه جونم

برات بگه میگو ای که روز تولدت یعنی 5 تیر خریدم یک بسته 13،500 امروز خریدمش 18،500

قیمت روی بسته نوشته بود ، خود فروشنده هم شاکی بود.

دیگه چی بگم .............

این روزها باید اعتراف کنم بد اخلاق شدی ، البته فقط توی خونه از من حرف شنوی داری و

میشی یه تکه جواهر ولی امان از وقتی که بریم خونه مانا یا مامان بزرگت وایییییییی من فقط

حرص میخورم و قاطی میکنم . چون همه ش حرف حرف خودته و تازه کلی هم حاظر جوابی

میکنی  . خدا آخر و عاقبت ما رو به خیر کنه.

فردا قبل ظهر نوبت دندونپزشکی داری که امیدوارم با دکترت همکاری کنی .

دیگه وقته خوابه.

دوستت دارم عشق منقلبماچ

سریال " م-ه-م-ا-ن و-ی-ژ-ه" شروع شد باید برمممممممممممممم

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ملی مامان میکاییل
18 تیر 91 9:57
خدا آخرو عاقبت مارو با این قیمت ها بخیر کنهههههههههههههههه
نسترن(یک عاشقانه آرام)
19 تیر 91 22:03
سلام... آره واقعا براش جالب خواهد بود دوروز دیگه میشه 1000 تومان و زمان بزرگ شدن محمد رضا دیگه خدا میدونه چقدر میشه؟؟؟
مامان گیسو جون
20 تیر 91 14:48
سلام عزیز دلم خوبی ؟ می گم هوا اینجوری شده بیا اینجا خونه ما هان ؟ وای از قیمت نگو که ... خدا آخر و عاقبت ما و بچه هامونو بخیر کنه
مامان ماهان
22 تیر 91 8:37
سلام از قیمت ها نگو که سر سام آوره خدا به خیر کنه
ilijoon
23 تیر 91 0:49
خدا عاقبت بچه هامون به خير كنه فكر كنم تا زمان اونها چقدر به اين قيمتها بخندند
ilijoon
23 تیر 91 0:58
ماماني چرا اسممون تو لينك دوستاتون نيست
مامان رادین
23 تیر 91 15:05
سلام عزیزم قیمت ها وحشتناکه. تولد پسر نازت با تاخیر مبارک
man
24 تیر 91 12:22
salam che mamane khobi pesareton kheily naze 1esfand berizid vasash be webe man ham biayd
مناء
24 تیر 91 15:20
گرونیه دیگه عزیزم ______♥♥♥♥♥♥♥♥__________♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ______________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _________________♥♥♥♥♥♥♥♥♥ __________________♥♥♥♥♥♥ ___________________♥♥♥♥ ___________________♥♥ __________________♥♥ _________________♥ _______________♥ ____________♥♥ __________♥♥♥ _________♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥ ________♥♥♥♥♥♥♥♥ __________♥♥♥♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥♥♥♥ _____________♥♥♥♥♥♥ _____________♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥ _________♥♥♥♥ آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــمـ آپــــــــــــــــــــــمـ آپــــــــمـ
ملی مامان میکاییل
24 تیر 91 22:31
عزیزممممممممممم کجایی ؟؟
مامان دیانا
25 تیر 91 14:14
سلامد عزیزم خوبی ؟ پسرمون مرد شده دیگه باهاش باید کنار بیایی ؟ چاره ای نیست واقعا دیگه نمیشه زندگی کرد