محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

بدون عنوان

1391/6/17 18:38
نویسنده : مامانی
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

کلی چیز برای نوشتن دارم ولی باید سر فرصت باشه که الان نیست.

فقط اینو بگم ، الان که اومدن نشستم پای لب تابم تا کم کم گرم نوشتن بشم شما شازده کوچولو

در حالی که از پله ها داری میای پایین داد میزنی میگی:

:مااامااااااان........

:بله

:میشه برام حلوا درست کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

:بغلعزییییییییییزم ، دلت حلوا میخواد

(ماه رمضان فقط یکبار حلوا درست کردم)

و حالا باید برم بساط درست کردن حلوا رو راه بندازم.

جای بابایی خالی ، مامان بزرگت میگه بابایی وقتی کوچیک بود از عشق حلوا شب جمعه ها

میرفت مزار تا حلوا بخورهزبان

البته مامان بزرگ خیلی زیاد حلوا میپزه و کلا هم دست پختش عالیه.

برم که حلوا درست کنم.

دوستت دارم.................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان گیسوجون
17 شهریور 91 19:12
عزیزممممممممم نوش جونت گلم جای من خالی
مامان گیسوجون
17 شهریور 91 19:12
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 1:02
خیلی از لطفت ممنونم عزیزم بوسسسسسس
ilijoon
18 شهریور 91 18:14
خوب بچه هوس كرده ديگه
ilijoon
18 شهریور 91 18:14
ايليا در مسابقه روياي زيبا شركت كرده خوشحال ميشم بياييد وبه ايليا راي بديد آدرس مسابقه هم تو وبمون هست ايليا شماره 7
ilijoon
18 شهریور 91 18:15
ملی مامان میکاییل
18 شهریور 91 23:02
عزیزمممممممممممممم نوشه جونت حلوا ها منم بعضی وقتا از خواب بیدار می شم دلم شیرینی می خواد شیرینی های ایناکه باب طبع ما نیست حلوا درست می کنم دلم خیلی هواتو کرده این روزا