محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

خرید مدرسه

1391/6/20 12:14
نویسنده : مامانی
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

امروز بالاخره رفتیم شهرکتاب پیش خاله مریم و کلی از لوازم مدرسه ات  رو خریدیم ، الان

دیگه فقط یه دفتر شطرنجی مونده به همراه لوازم بهداشتیت.

عکس شماره 1 (منت سر همسری)از خود راضی

عکس شماره 2(همچنان منت)از خود راضیابرو

عکس شماره 3 (زحمت کشیدن پسر و منت بر سر پدر)نیشخند

نفسمون گرفت 3 طبقهاوه....... اگه بابایی بود تقسیم میکردیمشیطان

و اما

اسمتو روی همه وسیله هات گذاشتم و به غیر از کلربوک و کاغذ A4 و مقوا بقیه رو گذاشتم داخل

کیفت . کیف رو هم خودت بدون دخالت من انتخاب کردی .

 

مامانی شجاع میشود ، جدا عجب بادکنکی باد کردما

دیگه اینکه شما گل پسری امروز یه مساله ای رو مطرح کردی و گفتی باهاش مشکل

داری که حسابی فکر من رو با خودش درگیر کرده . میگی : احساس میکنم همه اش دارم

خواب میبینم ، من هم کلی سر به سرت گذاشتم و فکر کردم توهمت گل کرده و از چیزی

میترسی پس کلی سر به سرت گذاشتم و گفتم با نیشگون از خواب بیدارت میکنم ، خندیدی

و بازی کردیم و یادت رفت . یک ساعت بعد باز هم تکرار کردی که نمیدونم حواسمون پی چی

رفت که ادامه ش ندادیم تا اینکه وقت شام با کلافگی و ناراحتی گفتی :

مامااااااااان ، من همه اش احساس میکنم دارم خواب میبینم ، میگم یعنی چی مادر ، مثلا چی

الان حس میکنی ؟؟ گفتی احساس میکنم توی خوابم دارم میبینم که در حال غذاخوردنم......

سعی کردم فکرت رو منحرف کنم ولی فکر خودم رو چه کنم ، به قول بابایی : برو سرچ کن.

امشب کلی سر به سرم گذاشته ، میگم خونه مورچه افتاده میگه برو سرچ کن . میگم پسری

اینجوری گفته میگه : برو........... بعد هم اینجوری شده بدجنسقهقهه آخه من واقعا همینم

هر سوالی به ذهنم برسه فورا توی اینترنت سرچ میکنم .

خلاصه اینکه جدا باید سرچ کنم.

خب دیگه گل پسرم ، الان میخوام برم سراغ طرح اتاق کار .

شب به خیر عزیزتر از جونمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
20 شهریور 91 16:54
عزیزم خریدا مبارک و خسته نباشی ... راستی این حرف محمد رضا رو جدی سرچ کن ... بعدم نگران نشو اما دنبالش و بگیر شاید سرما خورده و یا سرش سنگینه ... نمی دونم واقعا ... شایدم یه حس ساده ی کودکانه است .. باز تو خیلی با تجربه ای ...
ملی مامان میکاییل
20 شهریور 91 23:14
واااااااااا ؟؟؟؟ این پسری هم چه چیزایی می گه ، از یه روانشناس کودک یا یه پزشک هم بپرسی بدک نیست وای خرید کیف نو برای مدرسه چه کیفی میده مبارک باشه عزیزم ایشالله کیف دانشگات