محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

کامنت بابایی برای گل پسری

1391/6/25 9:01
نویسنده : مامانی
399 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امشب رفته بودم حرم امام حسین (ع)


بیاد پسری موقعی که با هم میرفتیم زیارت و اون تو صحن دنبال کبوترا میکرد و کل صحن رو میدویید بودم
بلندش میکردم تا ضریح رو زیارت کنه و اونم خیلی با متانت اینکارو میکرد
یاد مامانی بودم که یه نقطه مشخص قسمت درب بالاسر آقا مینشست و زیارتنامه میخوند.جایتان خالی
البته در کناراون خاطرات شیرین همیشه از طرف شما هم زیارت میکنم

مامانی خوبی داری که تو نبود من زحمات زیادی واست میکشه
بابایی اگه مراقب دندونات باشی هیچوقت دندونات خراب نمیشه وباعث میشه خیلی قوی و سالم باشی
دوستون دارم .

0:29

25 شهريور 1391

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ملی مامان میکاییل
27 شهریور 91 1:18
الهی .........
الهی بابایی زودتر کارت تموم بشه بیای پیش خونوادت
الهی بابایی هزار ساله شی سایه ات بالای سر خونوادت باشه
الهی بابایی خسته نباشی

مامان زهرا نازنازی
28 شهریور 91 17:40


الهی خدا بابای مهربونت رو سلامت بداره شازده کوچولو


ممنون خاله ی مهربون من
مامان نفس طلایی
29 شهریور 91 0:47
خدا همتون رو به هم ببخشه


سلامت باشی خواهری
مامان گیسوجون
29 شهریور 91 1:30