محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

(عکسها مال ماهها قبله)

1391/6/29 0:53
نویسنده : مامانی
388 بازدید
اشتراک گذاری

تو عزیزمی

تو نفسمی

تو جونمی

الهی دورت بگردم که بزرگ شدی مادر

پر از هیجانم

پر از عشقم

پر از اظطرابم

.............................

فردا عزیز دل مامان قراره بره مدرسه ، جشن دارین مادر ، جشن شکوفه ها

الهی که توی همه مراحل زندگیت موفق باشی پسرم

خدا کنه من و بابایی بتونیم به بهترین شکل توی مسیر زندگیت همراهیت کنیم

مرد کوچک من

دنیامو میدم برای یک لبخند تو

تو مرد خونه ی منی ، وقتی بابات نیست تو تکیه گاه منی ، مراقب منی

یه روزی از اینکه میدیدم خودت میخوای بند کفشت رو ببندی و مستقل باشی سرشار از لذت و

شوق میشدم

لبخند بزن عزیزکم

دنیا از آن توست

فدای اون چهره ات بشم ، چقدر دل نگران دندونهات بودم و امروز میبینم زمانی که برام خیلی

طولانی بود حالا به اندازه چشم برهم زدنی گذشته

به اندازه ی همه قاصدک های دنیا برات آرزو میکنم که همیییییییییشه سالم و شاد باشی

 

فردا برای تو یک شروعه

این هم کفش های تو

گامهایت استوار مرد من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نفس طلایی
29 شهریور 91 0:46
وای چه پست ناز و با احساسی ... یه حس مادرانه و ناب


ممنون عزیزم
مامان نفس طلایی
29 شهریور 91 0:53
به مناسبت حس ناب پدرانه ... راستی چقدر محمدرضا جای رویایی ایستاده انگار هیچ موجودی اونجا نیست .. چقدر دلم ازین جاها می خواد
نایسل
29 شهریور 91 1:16
عزیزم بهترین روز شکوفه ها رو برات آرزومیکنم قد مامان خوبتو بدون
مامان گیسوجون
29 شهریور 91 1:30
سلام عزیزم خوبی ؟ اول از هر چیزی تشکر می کنم عشقم ازت دوماً قربون اون دل تنهات برم من به جون خودم با همه سلول های وجودم این حست رو درک می کنم خدا محمدرضای گلمو برات حفظ کنه امیدوارم همیشه لبش به شادی باز باشه ممنون خاله جون که مواظب مامانی ان شاا... دانشگاه بری عزیزم روز ماهتونو می بوسممممممم راستی از همون روز که با هم صحبت کردیم من جای گیسو رو جدا کردم و الان دیگه نزدیک دو ماهه تو اتاق خودش می خوابه ممنونم که تشویقم کردی بهم روحیه دادی که این کارو انجام بدم هر چند مردم و زنده شدم تا این کار انجام شد اما الان حس خیلییییییییییییی خوبی دارم گیسو هم تقریباً بهتر می خوابه بوسسس
ملی مامان میکاییل
29 شهریور 91 8:09
قوربورنت یرم من مرد کوچک
عزیزمممممممممممم
قوربرونه اون کمک کردنت
قوربونه اون بند کفش بستنت
قوربونه اون لباس مدرسه هات
وای ... حست به من منتقل شد
هم ذوق دارم هم استرس
فدات شم ایشالله ایشالله همیشه موفق بشی



مامان زهرا نازنازی
29 شهریور 91 17:08
عـــــــــــــــزیـــــــــــزم

ورودت به دوره ی جدیدی از زندگیت مبارک باشه

الهی همواره در زندگی موفق و سربلند باشی مرد کوچک


Mamnoon az doatoon khalejoon
آذر(مامان کیارش)
30 شهریور 91 21:22
سلام .موفق باشی عزیزم توی تمام مراحل زندگیت
خاله جون
4 مهر 91 14:54
اي جوووون ماشالا دوست داريد يه آلبوم از عكساي شنگ جوجوتون داشته باشيد؟ به وبلاگ من سر بزنيد