محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

پسری به مدرسه می رود

1391/6/29 9:15
نویسنده : مامانی
363 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان ، سلام

شما الان توی مدرسه ات هستی و من تک و تنها توی خونه

ساعت 7.5 بیدار شدی

موقع صبحانه خوردن برات سوره یس رو خوندم

با ذوق و شوق لباسهاتو پوشیدی ، جوراب  کفش  همه کاراتو خودت انجام دادی(البته دکمه

روپوشت ریز بود خودم بستم)

از زیر قرآن ردت کردم و راهی شدیم

رفتیم گل فروشی 2 تا شاخه گل گرفتم ، یک گل رز برای مدرسه ات ، یک گل مریم هم از طرف

خودم برای شما عشقمماچآخه گل خیلی خیلی دوست داری

رفتیم آتلیه که بسته بود و گذاشتیم برای بعد مدرسه ات

شکر خدا اصلا ناراحت نبودی که دارم تنها میزارمت در واقع اصلا به روی مبارکت نیاوردی و این

باعث شد خیالم راحت باشه .

الهی که موفق باشی عزیزم

امیدوارم امروز حساااااابی بهت خوش بگذرهبغلماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ملی مامان میکاییل
30 شهریور 91 11:18
مبارکهههههههههههه ایشالله یه روز نه خیلی دور باید از زیره قران ردش کنیم بره دانشگاه فدات شم
آذر(مامان کیارش)
30 شهریور 91 21:23
مبارک باشه اولین روز مدرسه رفتنت
مامان نفس طلایی
31 شهریور 91 21:44
افرین گل پسر