محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

اون چیه که همیشه تو آسمونه............

1391/7/6 19:46
نویسنده : مامانی
338 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم

همین الان گفتی مامان میخوای یه معما ازت بپرسم ؟؟

بپرس مادر فقط جدید باشه لطفا!!

مامااااان اگه گفتی اون چیه که همیشه تو آسمونه و رنگش سفیده ؟؟

گفتم ابره؟؟

نه مامان اون خداست...............

و من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم اینو کی گفته مادر ؟؟

خودم میگم مامان ، آخه خدا اون بالاست هیچ وقت هم من نمیبینمش پس رنگش سفیده.....

پسر نازنینم ، من تا امروز بهت نگفتم که خدا تو آسمونه یا روی زمین . جا و مکانی برای وجود خدا

بهت نگفتم ولی سعی کردم همیشه اون رو حاضر بدونی ، سعی کردم حضور همیشگیش در

کنارت رو بهت بگم ، خواستم که تو خدا رو حس کنی نه حفظ ...........

خدا رو شکر میکنم برای وجود تو نازنین پسرم

گل پسرم رنگ سیاه رو مختص شیطان کرده و من اینو دوست ندارم ، همه رنگها قشنگن و من

همیشه از بچگیم تا حالا نتونستم دقیقا بگم کدوم رنگ رو بیشتر دوست دارم مبادا که دل رنگ

دیگه ای بشکنه ، من عاشق نقاشی بودم و عاشق رنگها و حالا شما گل پسری داری رنگ ها

رو بیرحمانه تفکیک میکنی ...........

راحت باش عزیزکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نایسل
6 مهر 91 19:47
عزیز دلمممممممممم اخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نایسل
6 مهر 91 19:47
من هم همه رنگارو دوست دارم ولی رنگای روشن رو بیشتر
ملی مامان میکاییل
8 مهر 91 23:32
بذار تخیلاتش تا هر جا می خواد بره به قول خواهری راحت باشه عزیزکم