محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

تو عزیزمی

1391/7/6 22:17
نویسنده : مامانی
1,136 بازدید
اشتراک گذاری

میدونی جون منی

میدونی عمر منی

تو معجزه ی زندگی من هستی پسرم

خدا رو هزاران هزار بار شکر میکنم برای وجود نازنینت

امشب شب عزیزیه مادر

یه جورایی تولدته

6 سال گذشت از اون شب به یاد موندی

لحظه لحظه اش یادمه

حتی اضطرابش رو میتونم حس کنم

توکل کردیم

دعا کردیم

دست به دامن مادر امام رضا شدم

نجمه خاتون تو رو به جان پسرت تو رو به جان پاره ی تنت امشب شفاعت ما رو کن

نگذار ناامید بشیم

نگذار باز هم دلمون بشکنه

رفتیم

روی تخت دراز کشیدم

دکتر سوالهاشو پرسید

از تجربه های قبلیم

بالاخره تموم شد

"جنینتون سالمه و قلبش ضربان داره"

وای خدای من

شکرت مهربان من

.

.

پسرم

پاره ی تنم

همه وجود من

خدای دوست داشتنیمون همیشه در کنارته ، تو هم همیشه با او باش..............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرشیدا کوچولو
6 مهر 91 22:45
امیدارم قلب کوچولوت همیشه سالم و سر حال بتپه شاهزاده کوچولو
مامان آرشیدا کوچولو
6 مهر 91 22:51
حس ات رو حس میکنم اضطراب و دوست داشتنت رو
نایسل
7 مهر 91 17:14
عزیز دلم چه روز خوبی بوده برات
بابای ملیسا
7 مهر 91 23:45
با سلام . ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) وبلاگ ملیسا خانم با موضوع سالروز قمری عقد مامان و بابا به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر به خونه مجازی ملیسا سر بزنید و با گذاشتن یک یادگاری ، کلبه مجازی ملیسا رو منور کنید . منتظرتون هستیم .
ملی مامان میکاییل
8 مهر 91 23:30
ایشالله که همیشه قشنگ ترین نوای زندگیت برات ضربان داشته باشه
مامان آناهل
9 مهر 91 1:48
یه جورایی تولدت مبارک شازده کوچولو.
ملی مامان میکاییل
10 مهر 91 13:10
نه عزیزم الان به روز شدم بیا ، داشتم می نوشتم دستم رفت رو اینتر ارسال شد منم اومدم حذفش کردم تا کاملش کنم الان تکمیل شد .........
مامان نفس طلایی
10 مهر 91 14:41
چه حس نازی
مامان زهرا نازنازی
10 مهر 91 19:14
الهی سال های سال در کنار هم شاد و سلامت باشید

یک نظر خصوصی هم براتون فرستادم. چک کنید لطفا


ممنون دوست گلم
چشم حتما