محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

داستان پسری و لوزه هاش.........

1391/7/11 9:36
نویسنده : مامانی
254 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم ، جون من ، عزیز من

هر سرفه ای که میکنی سینه من فشرده میشه.............

دیروز عصر بردمت دکتر ، لوزه هات باز هم مشکل پیدا کرده و انتی بیوتیک و.......

ولی خدا رو شکر توی خوردن داروها و غذاهایی که برات میارم همکاری میکنی .

عزیز دلم ، این روزها رو با سال قبل و مریضیهات که مقایسه میکنم میبینم که چقدر پسرم

بزرگ شده ، آقا شده ، مسائل رو قشنگ میفهمه و درک میکنه هرچند شیطنت جزئی از

وجود شما وروجک هاست ولی آزار دهنده نیست.

دیروز دستگاه بخارپزی که خاله ام 2سال و نیم پیش برام هدیه آورده بود رو برای اولین بار

به کار انداختم و کلا همه چی رو بخارپز میکنم ، مرغ و سیب زمینی و کدو گوشت چرخ کرده و..

دکتر گفته که این چند روز مدرسه نری و شما خیلی ناراحت شدی ، امروز صبح هم با منشی

دکترت(دندونپزشکی) تماس گرفتم و گفتم قراره فردا رو کنسل کنه که باز هم شما شاکی

شدی که : مامان چرا کنسلش کردی ؟ مگه نمیبینی وقتی غذا میخورم دندونم درد میاد؟؟؟؟

ای جوووووووووونم عزیزم

قول میدم وقتی حالت کاملا خوب شد این یه دونه دندونت رو هم درست کنم.

الهی که زود زود خوب بشی عزیز دل مادر.

 

دوستای گلم

برای انتخاب غذای پسرم دچار مشکل شدم چون واقعا نمیدونم چه غذاهایی درست کنم که

تنوع داشته و در عین حال سرخ کردنی نباشه ادویه نداشته باشه و.......

ممنون میشم راهنماییم کنید .

غذاهایی که بشه توی ویو ، تستر و بخارپز درست کرد رو اگر بلدین به من هم یاد بدین .

سپاسگزارمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نایسل
11 مهر 91 12:44
اخی عزیزم منم مشکل لوزه دارم وایییی ورم ممیکنه به گوشمم دندونام فشار میاره
راستی گلممم من با بخار پز کار نکردم ولی هواپز سیب زمینی سرخ میکنم بادنجون کوکو کتلت جوه کباب
بدون روغن همه چی


ممنونم الناز جان
شبنم
11 مهر 91 19:42
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اوه..اوه..چه پسر ناز و خوشگل و خوش تیپی!..هزار ماشلله..
مطمینم در مقابل لوزه دردش هم مثل یه مرد،مقاوت می کنه!
شک نکن که اگر دختر داشتم،دوماد خودم بودش


مامان گیسوجون
11 مهر 91 20:09
سلام عزیزم آخی جانم خاله فداش بشه عزیزم تو اینترنت سرچ کنی کلی بهت ایده می ده همسرم وقتی کبدش مشکل داشت من هر روز همین کارو می کردم راستی من نمی دونم این رمز برای کدوم پسته پیدا نمی کنم
ملی مامان میکاییل
12 مهر 91 8:13
الهی قوربونه این پسر فهمیده بشم من ما یه پسر همسن محمد رضا داشتیم اصلا با محمد قابله مقایسه نبود کاراش البته هر بچه ایی خاصه خودشه اما با گریه و جیغ می خواستن ببرن دندونپزشکی آخرش هم موفق نمی شدن من ماهی رو بخارپز می کردم پارسال که حامله بودم و رژیم داشتم یک کم آبلیمو و نمک می زدم روش زعفرون هم اگه بخوای می تونی بزنی یا حتی کمی رب انار خوشمزه هم می شد فیله مرغ هم با سبزیجات مثل هویج کلم بروکلی و سیب زمینی می تونی بخار پز کنی
مامان زهرا نازنازی
13 مهر 91 10:46
امیدوارم زوده زود خوب بشی پسر عزیزم
محمدحسین عشق جاودان
14 مهر 91 18:25
سلام خاله قربونت بره .خدا بد نده .مواظب خودت باشه .عزيزم.خيلي وقت بود که نبودم .مهرتم مبارک باشه .الهي که هميشه موفق و سربلند باشي


سلام خاله جونم
خوش اومدی دلمون براتون تنگ شده
بووووووووووووووووووووووووووووس
پریسا
22 مهر 91 0:19
سلام عزیزم .می تونی دمپخت گوشت درست کنی.ماهیچه را آب پز کن وقتی کامل پخت (ولی آب داشته باشه) برنج را بریز توش دخترم که عاشقشه.به خصوص اگه کمی زعفران بهش اضافه کنم.راستی به وبلاگ من هم سر بزن.خوشحال می شم.