محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

روز جمعه مادر و پسر

1391/10/8 15:44
نویسنده : مامانی
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم عمرم نفسم جووووووووووووووووووونم

امروز شما تا لنگ ظهر خوابیدی و ساعت 11.5 تازه بساط صبحانه رو چیدیم ، صبحانه

چی داشتیم؟؟  کله پاچهخوشمزه

به به جای همه علاقه مندان خالی و البته بابایی هم شانس آورد که نبود چون کلا خوشش

نمیاد از کله پاچه ولی شما باید مثل خودم بشیاز خود راضی

هر چند شما هم فقط دوست داری تو آبش نون تیریت کنی و نوش جون کنی چون کلا جویدن

گوشت برات سخته و با گوشت مشکل داری ولی همین هم خوبه گلمتشویق

امروز از ناهار توی خونه ما خبری نیست ، الان منتظرم که برنامه ات تموم بشه و با هم قدم زنان

بریم خرید تا برای عصر لازانیا برات درست کنم .

دیگه اینکه بابایی ان شاالله تا 10 روز دیگه میاد و شما حسااااابی از تنهایی در میای .

راستی امروز با هم رفتیم پایین و گلکاری کردیم ، بابابزرگت کلی قلمه ی گل کاغذی و گل رز

برامون آورده بود که توی چند تا گلدون کاشتیم و یخ کردیم و اومدیم.

خب دیگه برنامه ات تموم شد دیگه باید حاضر بشیم بریم.

دوستت دارم هوااااااااااااااارتاااااااااااااااااماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان گیسوجون
10 دی 91 17:29
سلامممممممممم عزیزم خوبی؟ همیشه به خوردن و شادی و خوابیدن پیشاپیش چشم و دلتان روشن بانو برای ورود همسری بوسسسسسسس عشق منو ببوس
مامان حسین جون
17 دی 91 19:17
سلام عزیزم خوشحال شدم که اومدی بهمون سرزدی وآدرس وبلاگ شازده پسر رو برام گذاشتی بااجازه تون لینکتون میکنم تا بیشتر باهم درارتباط باشیم


سلام گلم ، خواهش میکنم.
خوشحال میشم عزیزم.