محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

گراهام بل در مدرسه پسری.......

1391/10/4 19:30
نویسنده : مامانی
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

اول از همه بگم که امروز رفتم آموزشگاه و کارنامه شما رو گرفتم : Excellent

آفرین پسرم

بعدش رفتم برای خودم مقوا بگیرم که همونجا تصمیم گرفتم به جای اسباب بازی یه هدیه

مناسب با کارهای روزمره ات برات بگیرم چیزی که دوست داشته باشی و مورد نیازت باشه

برات یه بسته ماژیک 36 رنگ جنس خوب گرفتم همراه با 4 تا شابلون با شکلهای هندسی

متنوع با شک و تردید هدیه رو بهت دادم ترسیدم که مبادا تو ذوقت بخوره ولی وقتی کادو

رو بازش کردی اونقدری ذوق کردی که خودم هم تعجب کردم .

مهندس کوچولوی من ، عاشق اون پلان زدن هاتم.

و اما

دیروز که از مدرسه بر میگشتیم پرسیدی مامان میدونی تلفن رو کی اختراع کرده ، آقای ادیسون!

گفتم نه مامان جان اون برق رو اختراع کرد ، تلفن گراهام بل بود .

آره مامان یادم اومد گراهام بل.

گفتم : آره مادر  خیلی خیلی سالها پیش اختراعش کرده . گفتی کِی؟ گفتم خیلی قدیم وقتی که

من و بابایی ، آجان و مانا حتی پدر و مادر اونها هم نبودن ، با تعجب گفتی : اِ ، پس یعنی الان

مرده؟؟؟؟گفتم خب آره .

ماماااان پس اون آقاهه کی بود که امروز توی مدرسه مون کامپیوتر رو وصل کرد............

الهی من فدات بشم که فکر میکردی نصب تلفن و کامپیوتر مدرسه تون هم وظیفه گراهام بله.

 

عاشقتم پسر کوچولوی من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رسول
5 دی 91 0:16
من یه سوال واسم پیش اومده چرا عکس از شازدتون نمیزارید؟؟ نی نی ما هم فردا میاد اینم سایتش www.peranses.niniweblog.com
رسول
6 دی 91 23:54
هوراااا عمه شدم