محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

بعد از مدتها دوباره مدرسه

1392/1/19 11:26
نویسنده : مامانی
417 بازدید
اشتراک گذاری

شاهزاده ی کوچک من امروز به مدرسه رفت ، خیلی خوشحال بود خیلی

از نیمه بهمن تا امروز دوستانش رو ندیده بود و حسابی دلتنگشون بود البته با یکی از بچه ها

هم که مشکل داشت همچنان نتونسته اون رو بپذیره ، صبح توی راه مدرسه وقتی از دوستاش

میگفت تاکید میکرد که هیچ وقت حاضر نیست با محمدرضا ... دوست بشه و یا حتی روی یک

نیمکت با هم بشینن ، والله من و باباش کینه ای نیستیمغمگین

 

 

پسر کوچولوی من

الهی عاقبت به خیر بشی مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آناهل
19 فروردین 92 13:46
سلام . عیدتون مبارک . مبارک باشه محمدرضا جان . سال خوبی داشته باشید!
مــــــــــــــلی
21 فروردین 92 19:53

سلام سلام
من شرمنده ام نگرانتون کردم ما خوبه خوبیم
از این به بعد به این وبه جدید بیا ؛ منتظرتم


سلام؟
واقعا؟
من فقط دستم بهت برسه..............
حالا کجا بیام؟؟
آدرس؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان گیسوجون
22 فروردین 92 10:01
عزیزمممممم خاله فدای اون حست بشه بابا دوستم سخت نگیر فکر کنم گاهی یادت می ره محمدرضا جونم فقط 6 سالشه نه 16 سال من عاشقشممممممم راستی لازانیا خوشمزه بود
مامان ایمان جون
28 فروردین 92 23:47
سلام آقا محمد رضا. وبلاگ قشنگی داری مبارکه پسری منم همسن شماست با همدیگه هم سنید بهمون سر بزن خوشحال میشیم
الهام مامان رامیلا
11 اردیبهشت 92 12:51
بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است وقتی که به “تو” نگاه میکنم ! مادر
محمد
11 اردیبهشت 92 14:06
ولادت حضرت فاطمه (س) روز زن ومادر بر شما مبارک باد
مـــــــــــــــلی
13 اردیبهشت 92 11:20
معلوم هست تو کجایی ؟؟؟؟؟؟؟