محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

غیبتمان طولانی شد

1392/2/15 17:17
نویسنده : مامانی
535 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم

سلام عشقم  ، عمرم ، جونم

سلام پسر قلدر  و گاهی بد اخلاقم

پسر مهربون و نازک دل من

پسر من

هفته ای که گذشت رو با بابایی گذروندی ، خیلی از ساعت ها با هم بودید چه داخل خونه

چه بیرون از خونه ، چند باری با هم رفتین پارک و شهر بازی ، نوبت دندونپزشکی داشتی که

با بابات تنهایی رفتین شهر من ، مجلس ختم بود باز هم دو تایی رفتین و خلاصه که حسااابی

کنار هم بودین .

مثل همیشه حرف های بزرگ تر از سنت میزنی و ما همچنان عادت نکردیم به اینگونه

 حرف زدنت و هر حرفت باعث تعجب ما میشه . خستگی های ما و کلافگیمون روی شما

هم اثر میزاره و گاهی اوقات بدجوری بد قلق میشی .

مسائل رو زیادی تجزیه و تحلیل میکنی و تا دلیل کاری رو ندونی انجامش نمیدی . خیلی

از کارهای بزرگترها رو بی ربط میدونی و زیر سوال میبری.

امروز که اومدم مدرسه دنبالت معلمت جلوتر اومد و گفت که چون کار کلاسیت رو انجام نمیدادی

دعوات کرده و تو الان عصبانی هستی ، وقتی از کلاس اومدی بیرون دیدم عصبانی نه

خییییییلی عصبانی هستی ، از کنار معلمت با بی محلی رد شدی و حتی به خداحافظیش

هم جواب ندادی آخ

تا برسی به ماشین هی توپ و تشر اومدی که اصلا من نباید امروز می اومدم و.....

توی ماشین با داد و عصبانیت:

هی به این خانم معلم میگم من نمیتونم دایره بکشم

من نمیتووووووونم

نمیتوووووووووووووووووووووووووووونم(داد میزدیها)

 

- خب چیه مادر چرا داد میزنی آروم باش در موردش با هم حرف بزنیم.

 

- من نمیدونم آخه اینکه یه آدم نتونه دایره بکشه چه دلیلی داره که دعواش کنن!!!!!!

چه ربطی داره که بهش اجازه ندن بره توی حیاط بازی کنه اهههههههههههه

گفتم : شازده ، شما نمیتونستی بکشی یا میگفتی من نمیتونم ؟ اصلا امتحان میکردی

که ببینی میتونی یا نه ؟؟؟............

داستانی داریم با این یک دندگیت مادر.

الان هم شما یه نقاشی خوشگل برام کشیدی و آوردی بهم نشون دادی ، چند لحظه

قبل صدام کردی پرسیدی که چه رنگهایی رو دوست دارم گفتی آروم و شمرده شمرده

بگم بعدش هم گفتی آهان حالا گرفتم که چکار باید کنم و نتیجه اش یه نقاشی زیبا

شد با رنگ های مورد علاقه من ، ممنونم پسر نازنینم.

دوستت دارم مرد کوچک خانه منماچ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رسول
16 اردیبهشت 92 2:57
خوش تیـــــــــــــــــپ



______________$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________________$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$_____$____$_____$$$$$$__$$$$$$$$






ممنون منا جان
فرناز/ مامان ریحانه
16 اردیبهشت 92 21:09
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
فرناز/ مامان ریحانه
16 اردیبهشت 92 21:09
ملی
22 اردیبهشت 92 19:32
عزیزززززززززززززززززززززززم قوربونت برم با اون عکسه نی نی بودنت که اینقدر خوردنی بودی البته الان جنتلمن شدی خوش تیپ شدی ماشاللههههه خوب راست می گه آدم نتونه دایره بکشه باید دعواش کنن