محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

فقط 3 روز دیگه.....

1392/4/1 19:00
نویسنده : مامانی
659 بازدید
اشتراک گذاری

شازده کوچولوی من

بزرگ مرد کوچک من

سلام عشق من

عمر من

نفسم

دلیل زنده بودنم........................................................

بزرگ شدی عزیزکم

فقط 3 روز دیگه مونده به تولدت

6 ساله که شدی بهونه ی زندگی من و بابایی

چقدر این روزها پر انرژی شدی

چقدر این روزها شیطنت میکنی

چقدر این روزها میفهمی

چقدر این روزها با کلمات بازی میکنی و مثل همیشه من رو غرق لذت میکنی

بارها گفتم و باز هم میگم : شیرین زبونیهای تو به اندازه ای من رو به وجد میاره که یک

مادر برای اولین بار از زبان کودکش میشنوه "ماما"

همه مامانها خوب میدونن که من چی میگم

الهی که به حرمت صاحبان این ماه عزیز و به حرمت این روزها و شب های پر برکت همه زنان

دنیا لذت و طعم مادر بودن رو بچشند .آمین.

قالب وبلاگ تقدیم به شازده کوچولو که بیییییییییییی نهایت عاشق فوتباله

 

راستی به شکرانه ی وجودت دارم چندتا کیک درست میکنم که فردا جلوی فروشگاه آجان

توی جشن اونها رو بین مردم پخش کنی ، فعلا 3 تا درست کردم دلم میخواست 12 تا بشه

ولی مواد کم میارم و کسی نیست برام خرید کنه ، فعلا تا جایی که امکانات داریم درست میکنم.

دوستت دارم عزیزکم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
2 تیر 92 12:39
عزیزم پیشاپیش تولد گل پسری مبارک ... چه فکر زیبایی کردی برای کیک ... عکساش و هم بذار


Mamnoon khalejoon
Chashm hatman
مامان گیسوجون
3 تیر 92 0:02
عزیزم تولدت مبارک ستاره آسمون
امیدوارم همیشه بهترینها نصیبت بشه محمدرضای گلم
ان شاا... 120 سالگیت رو جشن بگیری
دوست گلم بهترین مامان دنیا6 ام سال مادریت عاشقیت مهربونیت مبارک

هر کدوم 6 تا به نیت 6 سال


Mamnoon khale monaye aziz , kheyli doostet darim
Boooooooooooooossssss
باران
4 شهریور 92 8:29
حالا چرا 12 تا عزيزم؟؟؟؟
چه گل پسري داري واقعا شيرين زبونه


باران جان تولد امام زمان بود عزیزم به همین خاطر 12 تا
زنده باشی