محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

دلم پیش همسریه

1390/10/18 20:20
نویسنده : مامانی
183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دلم یه جوریه ، اومدم اینجا بنویسم یه کم آروم بشم..............

بابایی فردا بلیط داره و قراره بیاد ، از این بابت خیلی خوشحالم

ولی توی این اوضاع عراق بدجوری دلم میلرزه ، الان هم که بهش

زنگ زدم تا یه حالی بپرسم گفت که تو راهه نجفه ، یه لحظه قلبم

ریخت ، گفته چون راهها رو بستند و صبح نمیتونست بره مجبور شده

الان راه بیافته ، یه راننده ای دارند که دو زبانه ست و همیشه رفت

و آمدهاشون با اونه ولی امشب ماشینش فقط تا یه جایی رو اجازه داشته

بره و بقیه مسیر رو با ماشین دیگه ای طی میکنه . شب هم یا میره ستاد

یا میره یه هنل...................

اصلا حال خوشی ندارم ، خدایا چرا اینقدر بی ظرفیت شدم .......

خدای مهربونم ، توکلم به توست.

همه مسافرها به سلامت به مقصد برسند ، همسری ما هم در پناه تو

به سلامت به خونه برسه.

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زینب
18 دی 90 20:45
انشالله به سلامتی برمیگردن


ممنون عزیزم
ان شاالله

مامان نفس طلایی
19 دی 90 10:45
دلت مثل شیره ، من بودم که اصلا طاقت نمیاوردم انشاالله همیشه سفرهاشون بی خطر باشه و در پناه خدا و امام حسین باشین


ممنون عزیز دلم
با حرفهای شما دوستای گلم دلم قرص تر میشه.
سلامت باشی گلم.
مامان کیارش
19 دی 90 13:39
خدا نگهدار همسرت باشه .خدا همیشه کنار ماست حتی لحظه هایی که ما ازش دوریم


ممنون از محبتت عزیزم.
درست میگی ، همینطوره.