محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

آخرین خبر از راههای ارتباطی کربلا و نجف

1390/10/18 22:18
نویسنده : مامانی
155 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره سلام

همین الان با بابایی صحبت کردم ، خدا رو شکر که رسیده نجف.

البته یه چیزهایی از مسیرش و نحوه ی اومدنش گفت که خیلی عجیب

بود ، میگفت ماشینشون فقط تا یه فاصله ای از کربلا تونست بیاد و بعدش

کلی پیاده روی کردن ( سیل جمعیت به سمت کربلا در حرکته برای اربعین)

میگفت توی مسیر یه جاهایی جمعیت سوار کامیون میشدن و تا جایی اونها

رو میرسوند و دوباره یکی دو کیلومتر پباده روی تا ماشین بعدی ، از 30 کیلومتری

نجف هم سوار کامیون شدن و سر پا بوده تا خود نجف ، الان هم توی یه هتله

به قول خودش درپیت که نزدیکه فرودگاهه مستقر شده که فقط واسه یه امشب

75 دلار گرفتن ای کارد به اون شکمشون بخوره ، دوستان نگید حالا 75 دلار چیزی

نیست ان شاالله قسمتتون بشه برید کربلا و نجف اونوقت که هتلهاشون رو دیدین

متوجه منظورم میشین.

نیشخندخوبه حالا همه اینها رو پای تلفن بابایی گفت و خودم اونجا نبودم.

خلاصهههههه

تا همین الان پرواز بابایی 2 ساعت عقب افتاده وقتی هم برسه تهران

جلسه داره ، ان شاالله که پروازش سر وقت باشه و دیگه تاخیر

نداشته باشه .

تا 60 ثانیه ی دیگر خدا نگهدار.چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
19 دی 90 10:44
اربعین .....


اربعین.....
ملی مامانه میکاییل
20 دی 90 11:17
ای کارد به اون شکم عربا بخوره با اون فندوق هاشون که صد رحمت به خوابیدنه تو صندوق ، اونم چی دلاره 1800 تومن
ایشالله مسافرت به سلامت برسه ، پیشاپیش چشمت روشن عزیزم


هههههههههههه
حرص نزن خواهر ، من یکی به اندازه کافی حرص زدم.
سلامت باشی عزیز دلم ، میکی رو از طرف من ببوس.