محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

خندیدم............

1390/10/30 1:08
نویسنده : مامانی
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااام

محمدرضا جونم ، اینا رو میخونی کارهای منو تکرار نکنی مادرزبان

آخه مامانت امشب بچه ی بدی شده و از تنبلیش درساشو نمیخونهخجالت به

جاش تعجبتعجبتعجب شیطون رفته تو جلدششیطان نصفه شبی به مردم اس ام اس

سرکاری میزنهآخآخآخآخ         نیشخند

امروز صبح ساعت 7 که من در خواب ناز بودم( دیشب تا دیروقت داشتم نقشه برداری

میخوندم) دخترخاله ام ناهید یه اس ام اس سرکاری زد و من بیچاره رو از خواب پروند

من هم تصمیم گرفتم امشب تلافی کنم ولی آتش خشمم دامن دختر عموم و زن داداشم

و خواهرشوهر گرامی رو هم گرفت.

البته من خیلی هم بچه بدی نیستم ، چون میدونم بیشتر زمانها این دوستان تا دیروقت

بیدارند این کار رو کردم .

امروز اصلا از نظر روحی روانی روز خوبی واسه ما دوتا(من و پسری) نبود و من خیلیییییی

خسته و بدخلق بودم و دنبال بهونه ای برای خندیدن و انرژی گرفتن میگشتم که این

اس ام اس هایی که سرچ کرده بودم حسااااااابی حال و هوامو عوض کرد و کلییییی

از ته دلم خندیدم.

جای بابایی خالی ، اگه بود کلییییی دعوام میکردنگرانعصبانی

میدونی محمدرضا روحیه من در نظر بابات چه جوریه؟؟سوال

اینجوری قهقهه من کلا آماده خندیدنم ، حالا همچین آدمی کم بیاره خیلیه....

یه چیزهایی هست که دلم میخواد بنویسم ولی الان حسش نیست ، میخوام

سر فرصت بیام با دوستام درد دل کنم و ازشون همفکری بخوام......

خب تا بعد

امشب رو خوش باشیم تا فردا خدا بزرگه

شب به خیربای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نفس طلایی
30 دی 90 2:15
لبت همیشه خندون دلت همیشه شاد و گوشیت پر از اس ام اس های سر کاری باشه




ممنون عزییییییییییییزم
مامان آیهان جون
30 دی 90 10:48
ان شاءالله که همیشه دلتون شاد باشه و لبتون خندون. ولی مامانی درساتو خوب بخون که باعث افتخار شازده کوچولو بشی


ممنون
چشم عزیزم ، حتما.
مامان محمد پارسا
30 دی 90 13:11
سلام عزیزم
امیدوارم همیشه شاد و لبت پرخنده باشه و موفق و سربلند


سلام خانمی
ممنون از مهربونیت.
مریم (مامان نخودچی)
30 دی 90 13:14
وای چه ذوقی کردم که این طوری نوشتی...
انشالله همیشه لبتون پراز خنده باشه....
راستی بیا کمکم کن احتیاج به نظر دارم آهنگ وبلاگ با متن رمان باهم میخونه؟؟؟؟
زود نظر بده....


ممنون مریم جونم
چشم عزیزم همین الان میام.....


مامان عسل و آریا
30 دی 90 15:52
سلام عزیزم.ممنونم که بهمون سرزدید.بووووس


سلام خانمی
خواهش میکنم



معصومه مامان سهند
30 دی 90 20:54
خیلی خوبه عزیزمممممممم


che fayede khanomi , jariane anar badjoori halam ro gerefte ....
بابا محسن
1 بهمن 90 13:30



ممنون از حظورتون
محمد
1 بهمن 90 13:33
رحلت حضرت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن( ع )و امام رضا (ع) تسلیت باد


ممنون