محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

ما خوبیم الحمدالله

1390/11/24 22:29
نویسنده : مامانی
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دوستای مهربونم ، ممنون که به یادمون هستید.

محمدرضا از نظر ظاهری خوبه خدا رو شکر و کاملا پر انرژیه ولی متاسفانه لوزه هاش

به همون حالت هستند. توکل به خدا..........

زندگی جریان داره.......

همسر نازنینم در راهه و از تهران به سوی شهر و دیارمون میاد . با محاسبه خودش ساعت 12

میرسه .

برای شامش کلم پلو که دوست داره و توی کربلا گیرش نمیاد درست کردم.

ظبق معمول یه کیک هم درست کردم که عکسشو میزارم.

پسرم بی صبرانه منتظر دیدن پدره (البته 50% قضیه مال سوغاتیه)

راستییییییییییی

منه بیچاره فردا ظهر نوبت دندونپزشکی دارم برای کشیدن دندونم

                                       

این جوری میشم:

                                    

به همسری گفتم تا سه روز برات لبخند نمیرنم تا وقتی که پلاکم آماده بشه.........

واقعا مشکل دندون داشتن خیلی بده ، از الان غصه مکافاتهای ایمپلنت رو دارم که قراره چند ماهه

دیگه انجام بدم.هییییییییییی.............

الان کاملا بیکارم ، برم بفرمائید شام ببینم با پسری.

شب خوش

اٍ .......... عکس کیک یادم رفت:

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

mamani helena
25 بهمن 90 15:19
yeki vasat ( ' ; ' )
yeki invar ('; ' )
yeki unvar ( ' ;')
Valentin mobark .


مرسیییییییییییی
ملی مامانه میکاییل
25 بهمن 90 20:44
چشمتون روشن
آی من از دندون پزشکی بدم میاد
ضمنان تو همه جوره خوشگلی چه با دندون چه بی دندون
عجب کیکی خیلی خوشمزه به نظر می رسه نوش جونتون


ممنون عزیزم
شما لطف داری خوااااااااااااااهر
جاتون خالی.
شیرین
26 بهمن 90 15:29
سلام عزیزم.خوبی؟
چه کیک خوشگلی...به به.
توت فرنگی از کجا خریدی؟؟؟


سلام شیرین جان
ممنون عزیزم
گلخونه ایه ، همه فروشگاهها میارند.
الی
26 بهمن 90 22:59
سلام عزیزم با پست خداحافظی آپم


ای باباااااااااااااااا
مامان ماهان
29 بهمن 90 16:12
به به مامان خانم باز کدبانویی کرده و کیک خوشمزه درست کرده دستت درد نکنه و نوش جونتون


جاتون حسااااااابی خالی