محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

جونم برات بگه :

1390/11/28 17:07
نویسنده : مامانی
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

از این چند روز برات بگم:

سه شنبه ظهر رفتی پیش مانا و من هم رفتم و دندونم رو کشیدمآخ

چهار شنبه نهار خونه مامان بزرگ بودیم و شام رفتیم خونه عمه جون بزرگه که برای خواب

هم بریم پیش مانا ، چون صبحش بابایی آزمون ارشد داشت و باید از اون مسیر می رفتیم.

پنج شنبه صبح زود من و بابایی عازم شهری شدیم که محل برگزاری آزمون بود . توی مدتی که

بابایی داخل دانشگاه بود من توی ماشین یه پتو انداختم رو پاهام و موزیک گوش کردم و یه چرت خوابیدم.

بعد از اون هم رفتیم بازار گردی (فروشگاههای شیکی داره اونجا) حالا فکر کن من بی دندونخندهقهقهه

حاضر هم نبودم از ماسک استفاده کنمزبان خلاصه رفتیم برای پسری کلییییییییی کتاب خریدیم.

یه ساعت شیک هم برای بابایی هدیه گرفتم و از همه مهم تر یه چمدون خیلی خوشگل

(و البته گرون یول) برای پسری گرفتم که در زمان سفر چمدون مخصوص خودش داشته باشه .

و اما مهم ترین قضیه این چند روز اینه که با وجود ورم لوزه پسری ولی خر خر هاش کاملا قطع شده

و مشکل تنفسی نداره . فردا میخوام دوباره ببرم دکترش ببینتش تا خیالم راحت بشه .

دیگه اینکه بد جوری حال و هوای رفتن به کربلا منو گرفته.

اگه خدا بخواد تا آخر هفته میریم و احتمالا یه دو ماهی اونجا میمونیم.

دیگه باید برم بابایی رو بیدار کنم چون قراره بریم برای هر سه تاییمون لباس بخریم برای سفر.

تا بعد...........ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محمدحسین عشق جاودان
28 بهمن 90 19:15
سلام عزيزاي دلم .اول مبارک باشه هرچي که خريدين به سلامتي .ماماني دندونت خوب شد عزيزم .راستي رفتين کربلا منو از دعاي خيرتون بي نصيب نزارين بدجوري محتاج دعايم خدا پشت و پناهتون باشه آمين پسرگلم اميدوارم حالت خوب خوب بشه و ماماني خبرشو زود به ما بده


سلام دوست گلم
سلامت باشید.
چشم عزیزم حتما به یاد همه دوستای نازنینم هستم ، هرچند خودم محتاج دعام ولی پیغام دوستانم رو حتما میرسونم.
ممنونم.
مامان ماهان
29 بهمن 90 16:10
سلام گلم
خریدایی که کردین مبارک باشه
دوست جونم خوش به حالت از طرف ما هم زیارت کن و از دعای خیرت ما رو بی نصیب نزار ممنونم


سلام به روی ماهت
ممنونم
ان شاالله قسمت شما بشه.
محتاج دعاییم
ان شاالله بتونم نائب الزیاره باشم.
ملی مامانه میکاییل
29 بهمن 90 20:07
میگم بری کربلا میای تو نت ؟؟؟؟ دلشوره ورم داشت تو هم مثه مونا نری دیگه پیدات نشه ؟ ایشالله که بابایی قبول بشه دیگه نره کربلا