محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

مامان شجاع

1390/11/29 11:20
نویسنده : مامانی
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااام

محمدرضای نازم ببین چه مامان شجاعی داری!!!

نیم ساعت قبل با رعایت کامل مسائل بهداشتی بخیه های جای دندونم رو خودم در آوردمتشویق

آفرین به خودممژهبغل

امروز عصر من و بابایی نوبت دندونپزشکی داریم( دکترمون قراره عید با خانواده ش برن استانبول ، به

باباییت گفتم احتمالا امشب خرج سفرش رو در میارهخنده) من که قرار شده به جای پلاک که دیگه قدیمی

شده و آزار دهنده ست برای دندون جلو ، از یه روشی به نامههههههههه اٍ اسمش چی بووووووووووود

FRC اگه اشتباه نکنم ، استفاده کنم . باباییت هم دو تا از دندونهاش کار داره(نمیدونم چیکار داره!!چشمک)

خلاااااااصه امشب کلییییییییی درگیر دندونیم.

و اما دیروز عصر رفتیم خرید و بنده فقط وقت کردم برای خودم خرید کنم ، شرمنده ام امروز از خجالت

شما در میام . بعد از شام هم رفتیم خونه ی به قول پسری عمه جون کوچیکه و پسری حسااااااااابی

با امیرسینا و محمدطاها (پسرعمه هاش) بازی کرد.

خب دیگه باید برم به کارام برسم .

                  دوستت دارم یه دنیاااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
29 بهمن 90 15:59



X
مامان ماهان
29 بهمن 90 16:08
به به خریدات مبارکه به سلامتی عزیزم
میبینم که حسابی دختر شجاع شدی


ممنون عزیز دلم
چه کنیم دیگه......
مریم مامان نخودچی
30 بهمن 90 15:17
وای غمم گرفت....
نمیشه نرید...
تنها دلخوشیم تو بودی که رمان میخواندی تشویقم میکردی...
من رفتم قهر...


چرااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
الان میام پیشت